Provozně technická část

  1. Vstupní audit jednotky – pasport bytu (základní technické údaje jednotky) a jeho průběžné vedení
    • zaměření jednotky dle jednotlivých místností
    • dokumentace vybavovacích prvků
    • dokumentace technického stavu
    • evidence měřidel a jejich stavů – odečty
    • stanovení započitatelné plochy jednotky
    • evidence základních technických prvků a zařízení
  2. Audit předepsaných provozních revizí – požárníci, elektro, plyn, komíny ověření aktuálního stavu
    • stanovení potřebných revizí
    • evidence termínů a jejich kontrola v návaznosti na předepsanou periodu provádění
    • zajištění provedení revizí autorizovanou firmou
    • zajištění odstranění revizních závad
  3. Technické prohlídky bytů ve stanovených intervalech (1x ročně)
    • provedení kontroly aktuálního stavu v porovnání s pasportem bytu
  4. Běžná údržba bytu
    • zajištění odstranění drobných provozních závad nebránících užívání bytu, dle požadavku nájemce bytu. Opravu hradí nájemce bytu
    • zajištění odstranění závad dle požadavku vlastníka jednotky na náklady vlastníka
    • zajištění výměny vybavovacích prvků
    • zajištění služeb souvisejících s provozem bytové jednotky v rámci domu na základě požadavku vlastníka jednotky (úklid společných prostorů, sněhu)
    • provedení odečtů měřidel tepla TV, SV pro potřeby ročního vyúčtování služeb

Provozně ekonomická část

  1. Vypracování evidenčního listu nájemce bytu, jeho průběžná aktualizace
    • evidence zpracování vstupních údajů pro vytvoření evidenčního listu
    • předpis plateb základního měsíčního nájemného
    • předpis plateb nájemného za vybavení bytu (nadstandartní prvky)
    • předpis a stanovení výše záloh za služby poskytované s užíváním bytu
    • odsouhlasení evidenčního listu vlastníkem a doručení nájemcům
  2. Vedení účetnictví
    • vedení podvojného účetnictví společenství
    • zpracování stanovených účetních knih a evidence v souladu s příslušnými zákony
    • sestavení přehledu o aktuálním stavu prostředků společenství na „fondu oprav“
    • sestavení roční účetní závěrky, rozvahy, výkazu zisku a ztrát a přílohy
    • spolupráce na sestavení návrhu výše záloh na služby pro následující účetní období
    • sestavení přiznání k dani z příjmů právnických osob o vedení mzdové agendy
  3. Kontrola stanovených plateb, upomínání plateb
    • evidence a sledování plateb stanovených v evidenčním listu s výpisem z účtu
    • doručení I. a II. upomínky v případě neprovedené platby
    • zajištění vymáhání pohledávky dle pokynu vlastníka
  4. Vypracování ročního vyúčtování nákladů na služby poskytované s užíváním bytu
    • přehled bilance zálohových plateb a skutečných nákladů na provoz bytu během zúčtovacího období
    • vypracování oznámení o vyúčtování a jeho doručení nájemci

Provozně administrativní část

  1. Zajištění vypracování smlouvy o nájmu bytu včetně příloh (pravidla pro vyúčtování služeb, domovní řád atd.)
  2. Zprostředkování nájmu bytu s určeným nájemcem nebo výběr vhodného nájemce k odsouhlasení vlastníkovi bytu
  3. Provedení veškerých náležitostí s předáním bytu
    • přehlášení odběru energií (elektro, plyn, telefon, internet…)
    • odečty měřidel ÚT, TV, SV atd. v bytě
    • vypracování protokolů a předání a převzetí bytu
  4. Měsíční zpracování a předání informace o:
    • výši dluhů a stavu pohledávek
    • vystavených, uhrazených a neuhrazených fakturách
    • plnění úkolů v daném období
    • dlužnících v insolvenčním rejstříku
    • změnách v evidenci katastru nemovitostí
  5. Jednání s výborem SVJ ve věcech správy domu
  6. Jednání s úřady ve věcech údržby, oprav, správy bytu
  7. Sledování aktuálních legislativních předpisů, souvisejících s pronájmem bytu, rozúčtování služeb poskytovaných s užíváním bytu a SVJ a zaslání upozornění na změny na Vámi určenou emailovou adresu
  8. Dotační poradenství, zajištění výběrových řízení a technického dozoru.

Samozřejmostí je správa Vaší nemovitosti „z pohodlí domova“ on line.

Nemáte ještě společenství vlastníků jednotek?

Pokud u Vás ještě nevzniklo společenství vlastníků jednotek, nabízíme pomoc při jeho vzniku:

  • shromáždění naplánujeme
  • zajistíme pozvánky
  • zajistíme přítomnost notáře
  • zajistíme podklady pro schůzi, a to včetně stanov
  • povedeme shromáždění
  • zajistíme zápis společenství a zvoleného výboru do rejstříku shromáždění.

V případě, že se rozhodnete stát se naším klientem, obdržíte tuto službu zdarma.

 

Napište nám
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat